2019年6月4日火曜日

6月3日 (月)晴れ 朝14℃日中28℃
ラディコファーニRadicofaniからアックアペンデンテAcquapendenteまで27km。
05時50分出発。宿からラディコファーニの村まで登りそこからSR2まで3時間下りました。ローマへの幹線道路のSR2と脇を通る巡礼路VFをアックアペンデンテまで歩きました。村の手前の道の脇で人が横になっているのが見えました。朝会った女性巡礼者です。速く歩き過ぎて疲れたのこと。カナダからの女性でハーブキャンディをあげて元気づけました。
慣れないとペース配分が難しいです。私は
腹と体力は七分目。乾く前に水を飲み疲れる前に小休止を心がけています。
アックアペンデンテ村は結構大きいのですが、新旧が統一されてなくなぜか落ち着きのない村です。
June 3 (Mon) Sunny,
Morning 14 ° C Daytime 28 ° C
27 km to Acquapendente from Radicofani.
05: 50 departure.  I climbed from the hotel to the Radicofani village and drove from there to SR2 for 3 hours.
I walked along the SR2 of the main road to Rome and the pilgrimage route VF passing by to the Acquapendente.I saw people lying on the side of the road in front of the village.
She is a pilgrim I met in the morning. She walked too fast and was tired. She was a woman from Canada and cheered her with herbal candy. It is difficult to distribute the pace without getting used to it.
Acquapendente village is quite large, but the new and old are not united and for some reason they are restless villages.
 朝日のラディコファーニ村


 冷たくて美味しかった。
 人と馬は左側を行け
 一休み

 宿の女の子に鶴を折りました
部屋の窓から夕焼け

0 件のコメント:

コメントを投稿