2019年6月1日土曜日

5月31日 (金)晴れ 朝8℃
モンタルチーノMontalcinoからカスティリオーネドルチャCastiglione d'Orciaまで21km。
朝6時出発。山の朝は寒い。小川の近くで若い鹿が飛び跳ねて横切りました。
今日もまた丘や山をいくつも超え泥道を歩きました。道にも迷い途方にくれ葡萄畑の中を通り過ぎなんとか道に戻りました。やっと最後の山を下り麓の村を目指すことになりホッとしました。その時目の前の山の頂に城のような物が見え横には建物が見えます。残り4kmくらいなのでまさか目的地ではないなと思いました。そのまさかです。また今日もきつい山道を登り山頂の村に行きました。疲れ果てた。でもまた景色は最高でした。 
May 31st (Fri) Sunny.  8 ° C in the morning
21 km from Montalcino to Castiglione d'Orcia.
I left at 6 am.  It is cold in the morning on the mountain. A young deer jumped and crossed near the stream.
Today, I walked over mud and hills and mountains.  I got lost on the way and passed through the vineyards and somehow got back on the way.I finally go down the last mountain and aim for the destination village.
At that time, I can see the castle on the top of the mountain in front of me and the buildings on the side.
I thought it wasn't a destination because it was about 4 km remaining.That's right.
Also, I climbed a tough mountain road today and went to the village on the top of the mountain.I was exhausted.  But the scenery was great again.






 これは宿屋の近くから撮りました

0 件のコメント:

コメントを投稿