2017年3月29日水曜日

四国お遍路(28) 3/29 久万高原、一里木宿泊 Shikoku Pilgrimage 28th day, March 29. Accomodation at Ichiriki of Kumakogen

朝、05:00にスタートして早々に真っ暗な中で歩道の縁を踏み外し転んでしまいました。右の膝は擦り傷でしたが左の膝を打ってしまいました。まあ、こんな日もあります。😅
久万高原に向かう峠の頂上まで7時間、昨日と逆で延々と登りが続きました。結局36km歩きました。😖
今日はただただ国道を歩いただけで写真に撮りたい風景もありませんでした。ごめんなさい。😰
明日は44,45番に行きまた同じ宿に泊まり膝を休めます。
明後日は一気に46から51番まで行き松山に泊まります。
Starting at 05: 00 in the morning,
I stepped off the edge of the sidewalk in a dark early and fell off.
My right knee was an abrasion, but I hit the left knee.
It climbed steadily for seven hours to the top of the ridge heading for Kumakogen, opposite to yesterday.
I walked 36 km after all. 😖
Today I just walked on the national highway and there was no scenery I wanted to take in the photo. I'm sorry. 😰
I am going to 44th and 45th tomorrow and staying at the same hotel and resting my knees.
I will stay at Matsuyama for the day after tomorrow as it goes from 46 to 51 at once.

0 件のコメント:

コメントを投稿