2019年4月9日火曜日

4月8日。気温4℃でAix-en-Provenceの朝は寒い。バス停。右側の建物がチケット売場。
掲示板の11時25分のニース行に乗ります。
バスでSaint-Maximin-la-sainte-baumeサン・マクシマン・ラ・サント・ボームに向かう。歩くと14時間かかるが30分で着いてしまう。
チェックインまで時間があったので古い大きな教会に行って椅子に座ってたら突然分かった。なんとここには来た事があると思い出しました。3年前の9月19日にヨナに案内されて来たのでした。キリストの奥さんと言われたマグダラのマリアの聖遺骸がある教会でした。まじびっくりしました。
ラ・サント・ボーム洞窟の帰りにきました。
私はマグダラのマリア様に呼ばれたようです。 
April 8. It is cold at 4 ° C in the morning in Aix-en-Provence.
Bus stop. The building on the right is the ticket office. I get on the 11:25 Nice line of the bulletin board.
I went to Saint-Maximin-la-sainte-baume by bus. It takes 14 hours to walk, but it takes 30 minutes to arrive.
I went to a big old church because I had time to check in the hotel. I suddenly understood when I sat in the chair.
I remembered that I have come here.
I was guided to Jonah on September 19 three years ago.
It is a church where there is the holy remnant of Mary Magdalene who was said to be the wife of Christ.
I was very surprised.
We came from La Santo Baume Cave.
It seems that I was called by Mary Magdalene.







0 件のコメント:

コメントを投稿