2019年4月19日金曜日

母の葬儀が無事に終了しました。
ありがとうございました。
私は通夜の前日の夜に成田に着けましたので通夜、葬儀ともに参列出来ました。
母が亡くなったのは4月14日ですがハワイの叔母も3年前の4月14日に亡くなりともに私がヨーロッパ巡礼の旅をしているときでした。何か意味があるのかな?
My mother's funeral ended safely.
Thank you very much.
I arrived at Narita on the night of the 16th, so I was able to attend both the wake and the funeral.
My mother died on April 14th.  Hawaii's aunt's death day is also April 14 three years ago. Both were contacted when I was walking on a European pilgrimage.
Is there any meaning?

0 件のコメント:

コメントを投稿