2019年4月15日月曜日

4月14日。気温7℃。晴れ。日の出前は寒くて手が痛い。
Saint-Raphaelを朝6時に出発。  カンヌの手前のMandelieu La Napouleマンドリュー・ラ・ナプールまで24km。
最初の山で何やらトカゲの写真。襲われたらヤバイと思ったら希少動物に注意でした。
過去最悪の山を4つ超えました。
竹を折って作った杖が大活躍してくれました。最後に眼下にカンヌの海が見えました。下りもブッシュの中で道が分からず何度も迷いました。明日は母を見送るために帰国します。
April 14th Temperature 7 ° C. Sunny. It is cold and hurts hands before sunrise.
Departs from Saint-Raphael at 6 am and is 24 km to Mandelieu La Napoule just in front of Cannes.
A lizard caution sign on the first mountain.
When I was attacked, I thought it was dangerous. But that was a warning for rare animals.
I climbed four worst mountains in the past.
The cane made by folding the bamboo was very active.
When I crossed the last mountain, I saw the sea of ​​Cannes in ophthalmology.
When I went down the mountain, I did not know the way in the bush and I got lost many times.
I will return to Japan for my mother's funeral tomorrow.






0 件のコメント:

コメントを投稿