2019年4月3日水曜日











4月3日気温10度で肌寒い。曇りで雨が降りそう。
日の出は7時19分。朝7時30分に出発。
城壁を出てすぐの広場で朝市の準備をしてました。新鮮な魚や野菜がほんとに盛りだくさんで美味しそう。アルルの町を抜けていよいよ巡礼路に入ります。最初の標識を見つけました。オリーブ畑を抜けたら突然巨大な建物がありびっくりです。
10時半から冷たい雨が強く降り始め腰から下がずぶ濡れでかなり寒くなりアルルから19㎞のMaussane-les-Alpilles(モサーヌ・レ・ザルピイユ)に宿をとりました。
なおジェノバまでのコースは下記のドイツ人のブログから見つけました。
https://goo.gl/maps/mMyadgLG6Uo
私が歩く道が分かります。
明日はEyguieres(エグイエール)に泊まります。
It is chilly at 10 degrees on April 3rd.
It is cloudy and it will rain.
The sunrise is 7:19.
I left at 7:30 in the morning.
Locals were preparing for the morning market at the square just outside the wall.
It looks delicious with lots of fresh fish and vegetables.
A pilgrimage route has begun when I leave the town of Arles. I found the first sign.
After leaving the olive grove I was surprised to find a huge building.
The cold rain began to fall strongly from 10:30 and it became quite cold by getting wet from the waist down, and I stayed at the Maussane-les-Alpilles 19 km from Arles.
The course to Genova was found from the German blog below.
https://goo.gl/maps/mMyadgLG6Uo
You know the way I walk.
I will stay at Eyguieres tomorrow.

0 件のコメント:

コメントを投稿