2018年4月2日月曜日

4月2日 別格第7番出石寺(しゅっせきじ) April 2nd Shikoku Special No.7 Syusskiji Temple










かなりきついと言われましたが遍路道も歩きやすかったです。ただ、何度か獣のにおいがしたので要注意です。
今回のアオダイショウは1.6mぐらいでもう少しで踏みそうでした。
出石寺は心が洗われるような清々しいお寺でした。食堂もありうどんとビールをいただきました。
帰りは大洲の美しい女性たちにお花見に呼ばれました。いただいたお饅頭がとても旨かったです。大洲城にも寄れました。
The path to the temple was said to be quite hard, but the pilgrim road was easy to walk. However, the beast smelled several times.
This snake was about 1.6 m and it seemed to step on with a little more.
Syusskiji temple was a refreshing temple whose heart was washed.
There was a dining room and I got noodles and beer.
I was called to the beautiful women at the cherry blossom party on my way hotel.  The Japanese cake I received was very nice.
I also got to Ozu castle.

0 件のコメント:

コメントを投稿